суббота, 18 февраля 2012 г.

ԿԱՊՈՒՅՏ ՁՅՈՒՆ

Երբ դու հեռացար, ձյունը շարունակվեցՀասկացա, որ այդ դու էիր շարունակվում` ձյան տեսքովԱյս անգամ այն առատ էր ու մեծ փաթիլներովՀպվեց ինձ իր տաք շուրթերով ու ականջիս շշնջաց տողեր` ավելորդ հնչյուններից պարպված թափանցիկ տողերԿարծես դա հենց այն մեղեդու շարունակությունն էր, որով բացել էիր իմ առավոտվա վարագույրը
Այս անգամ այն ուներ տխրության շղարշՁմեռն իր սառցե թագավորության պաղ գույները մոռացել էր լուսաբացին իր հետ տանելԵս անգամ շոշափեցի նրա մահաշունչ երակներըՓախուստի դիմեցի այնտեղից
Բացեցի այն պատուհանի փեղկերը, որտեղից դու ես միշտ ժպտում ինձՉսխալվեցիդու այնտեղ էիր ու ինձ համար նոր մեղեդիներ էիր ձուլել, իսկ պատուհանի գոգը իմ սիրած ծաղիկներով զարդարել
Միայն դու ես կարողանում իմ օրվա կապույտ զարկերակը լսելԵրբ շնչառությունըս կարգավորվեց, դու արդեն քո պատուհանից ինձ ժպիտներ չէիր ճառագում
Բայց ԴՈՒ չընդհատվեցիրշարունակվեցիր ձյան տեսքով, որն այս անգամ կապու~յտ-կապույտ էր

Комментариев нет:

Отправить комментарий