вторник, 20 декабря 2011 г.

ՀԱՐԲԱԾ ՆԱՄԱԿ ...


Դու հեռացել ես ու ինձ թողել
փշրանքներ լույսի ,
Մայթերին թափված աստղերն ես
անգամ սրբել ու տարել ,
Հոգուս գույները քերվել են, չկան ,
իսկ նրանց փոշին
Լուռ խառնվել է թափված արցունքիս
ամեն կաթիլին ...

Հեռվում շառագունում է ամպրոպը հույսի
Ու ես ծրարում եմ մտքիս պահեստը`
հանձնելով թղթին ...

Թուղթը հոգնել է , հանգիստ է տենչում ,
Չի ուզում սրտիս անկումը տեսնել ,
Որ տողից տող է վայրէջքն իր փնտրում ,
Կամ էլ` առանց հանգ ձգտում է ճախրել ...

Դու հեռացել ես ու ինձ թողել
կածաններ լույսի ,
Բայց երբ մոտենում եմ դարպասին նրա
Հեռվից ամպրոպն է ճայթում իմ գլխին ,
Ու ծրարվում է հույսըս ակամա ...

Երբ վերադառնաս ...
Կգտնես գուցե անհասցե նամակ ,
Որը հարբել է ճերմակ էջերով ...
Թաքցրու այնտեղ հույսըս << խորտակված >> ,
Իսկ դու էլ ապրիր իմ << փրկած >> լույսով ...


Комментариев нет:

Отправить комментарий