пятница, 20 мая 2011 г.

ՍԵՎ ՈՒ ԿԱՊՈՒՅՏ ...


- Տուր ինձ աչքերիդ թախիծն անսահման ,
Որ ես մեծ սիրո հեքիաթներ հյուսեմ ,
Թող քո աչքերն իմ օվկիանը դառնան ,
Իսկ ես թող այնտեղ խենթի պես ճախրեմ .../Հայկո/

- Կապույտ աչքերը քո ինչին են պետք ,
Հեքիաթի դեղին լույսերը վառիր ,
Երկնքից վերև կա մեծ Տիեզերք `
Նրա անհունում թևերըդ բացիր .../Գ.Փ/

-Տուր ինձ աչքերիդ թախիծն անսահման ,
Ես այն խելագար օվկիան կդարձնեմ ,
Իսկ քո աչքերը թող փարոս դառնան ,
Որ խենթ օվկիանում ես չխորտակվեմ .../Հայկո/

- Աչքերըս վաղուց երկինք բարձրացած `
Աստղեր են դարձել շատերի համար ,
Ու հսկում են, որ չմտնի օվկիան
Ոչ մի խենթացած, անփույթ նավավար .../Գ.Փ/

- Տուր ինձ աչքերիդ թախիծն անսահման `
Նրանով հոգուս դատարկը լցնեմ ,
Թույլ տուր աչքերիդ գերին ես դառնամ
Ու նրանց խելառ օվկիանում խեղդվեմ .../Հայկո/

- Հոգուդ դատարկը լցրու երգերով ,
Շղթաներ փշրիր հնչյունի զարկով ,
Իսկ իմ թախիծը թող մնա ինձ մոտ `
Այնտեղ կսուզվի մեկ ուրիշ լողորդ .../Գ.Փ./


Комментариев нет:

Отправить комментарий