вторник, 12 июля 2011 г.

ՄԻ ՀԻՆ ԿԱՐՈՏ...


Մի հին կարոտ կանչում է ինձ, ձեռքով անում ,
Մի հին կարոտ ապրում է միշտ սրտիս խորքում ...
Չեմ հասկանում հաճախ կարծես նրա լեզուն .
Գաղտինք ունի,թե` շատ է հին, շատ` անանուն ...

Մի հին կարոտ ինձ տանում է ճամփով անհայտ ,
Մի հին կարոտ շղթաներ է նետում հանկարծ ...
Ոտքերըս` թույլ, լեզուս` կապված, հոգիս` անկամ .
Գերությունն այդ, բայց, ինչու է ինձ ... հարազատ ...

Մի հին կարոտ ինձ թողնում է ու ...հեռանում ,
Մի հին կարոտ չի հասկանում` ինչ է անում ,
Որովհետև այն իմ արյանն է խառնվել .
Ես չեմ կարող նրան ինձնից կիսել, բեկել ...

Մի հին կարոտ ուր էլ գնա, կգա ինձ մոտ ,
Կպարգևի ճառագայթներ դեռ արևոտ ...
Վերադարձին կհասկանամ նրա լեզուն ,
Կվերծանեմ ամեն մասնիկ, ամեն հնչյուն ...

Մի հին կարոտ, համաձայն եմ, թող տեր դառնա ,
Իշխի հոգուս, տիրի սրտիս, միայն` մնա ...
Որ գույները իմ խենթ կյանքում չպակասեն ,
Տիեզերքում մի հին ու նոր կարոտ հյուսեն ...


Комментариев нет:

Отправить комментарий